O mnie

iwona portret0424cropIwona Wąsowska-Wołkow

Absolwentka Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem SGH Warszawa. Obecnie doktorantka w Instytucie Bezpieczeństwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu w Siedlcach
Trener Biznesu, Oświaty i Administracji (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej / Laboratorium Psychoedukacji).

Wieloletni PRAKTYK i windykator dbający przez 16 lat o bezpieczeństwo finansowe jednej z największych międzynarodowych korporacji budowlanych w Polsce. Odpowiedzialna za budowę, nadzór struktur oraz mechanizmów ściągalności i zabezpieczania należności.

Wskaźnik ściągalności poniżej jednego dnia? Taki wynik jest możliwy nawet w branży budowlanej.*

Ekonomista współpracujący od lat z prawnikami, prezesami, księgowymi, handlowcami, windykatorami, działami obsługi klienta oraz klientami.

Wykładowca na szkoleniach dla przedsiębiorców z różnych zakresów zarządzania wierzytelnościami. Współpracuje z uczelniami wyższymi.

W szkoleniach prezentuje zagadnienia związane m.in. z weryfikacją kontrahentów, ubezpieczaniem transakcji handlowych, monitoringiem spłat oraz negocjacjami z dłużnikiem (debitor’s language). Pracuje ze swoimi klientami nad kształtowaniem morale dłużnika. W treningach dla pionów handlowych uczy jak ponosić współodpowiedzialność za terminowy wpływ należności, jak planować działania zmierzające do osiągnięcia celów firmy.

Stawia na:
-PREWINDYKACJĘ – budowanie właściwych profesjonalnych i pozytywnych relacji z klientem
-szkolenie kadr

IWW: „Po co gasić pożary i marnować cenny czas, skoro można ich uniknąć? Trzeba jedynie wiedzieć jak…”

Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Od lat pielęgnuje wraz z mężem wspólną pasję: taniec.
Preferuje zdrowy tryb życia, ruch i kontakt z przyrodą. Z zamiłowania ogrodniczka, ze świadomego wyboru chrześcijanka.
Motto: Żyj godnie, szanuj innych, wykorzystuj swoje talenty – życie jest zbyt krótkie na „bylejakość”…

Pasjonat życia, edukacji, równowagi ekonomicznej, życiowej i psychicznej. Lubi ludzi – z tym jacy są i pomimo 🙂 Wierzy, że warto o nich walczyć na wszystkich płaszczyznach. Wierzy we współpracę i budowanie biznesu opartego na relacjach, profesjonalizmie i pozytywnym nastawieniu.

* Wprowadzenie 85% klientów w Direct Debit oraz stworzenie struktur opartych zarówno na procedurach bezpieczeństwa jak i na relacjach międzyludzkich.